We zijn vertrokken...

10 juli 2023 - Zaventem, België

Lieve allemaal,

Vanmorgen om 4.00 uur ging de wekker, hebben we de laatste spullen in de auto gelegd en zijn we vertrokken richting het vliegveld van Brussel. Na 2 uurtjes rijden parkeerde wij de auto en vanuit daar ging het zeer vlot... binnen een kwartier waren we ingecheckt, hebben we de bagage afgegeven en zijn we door de welbekende veiligheidscontroles gegaan. En nu zitten wij, met een broodje grillworst in de hand, te wachten op onze vlucht naar... Oeganda! Wij hopen daar vanavond rond 22.15 uur lokale tijd aan te komen (het is daar 1 uur later dan in Nederland). Deze prachtige reis volgt op de FANTASTISCHE dag van afgelopen vrijdag. Wij zijn op 7-7 getrouwd en mogen elkaar nu man en vrouw noemen. We zijn heel dankbaar dat wij deze onvergetelijke dag hebben mogen delen met onze geliefde familie en vrienden, daarom delen we nog even wat foto's om hieraan terug te denken.

Wij houden jullie op de hoogte van onze avonturen!

Knuffel van ons!

prev-00022prev-00031prev-00032prev-00038prev-00028prev-00057prev-00054

1. Eef van de Weerd:
    Lieve Stefan en Mirjam,
    Wens jullie een veilige reis en een onvergetelijke huwelijksreis in
    Oeganda…Genieten met elkaar!
  2. Miranda:
    10 juli 2023
    Heel veel plezier samen, samen weer mooie herinneringen maken.
    Fijn dat we zo een beetje mee kunnen genieten ❤️😘
  3. Pieter Zwaan:
    10 juli 2023
    Hoi,goede reis verder en heel veel plezier met elkaar in de jungle.Pa en Ma Zwaan.
  4. Tante Joke:
    10 juli 2023
    Ha Mirjam en Steef, privé hebben we al contact gehad, wens jullie nogmaals van harte hele fijne vakantie toe. Wij gaan hier genieten op afstand van jullie belevenissen.
    Leuk de trouwfoto's erbij. Groetjes Joke
  5. Mecheline:
    Lieve Steef en Mirjam,

Wens jullie een goede vlucht ✈️ op weg
    naar een mooi avontuur
  6. Opa en Oma:
    10 juli 2023
    Wij wensen jullie een mooie tijd toe in Oeganda .
    Geniet ervan !
    😘opa en oma