Goedemorgen vanuit Oeganda!

11 juli 2023 - Entebbe, Oeganda

Goedemorgen,

Wij hebben gisteren een hele goede vlucht gehad, na een korte tussenstop in Rwanda kwamen wij rond 22.15 uur lokale tijd aan. Het was toen al uren donker want de zon gaat hier rond ca. 19.00 onder. Dus we hadden nog geen glimp opgevangen van het groene Oeganda. Na een laatste frisdrankje aan de bar hebben wij heerlijk geslapen met de jungle-geluiden op de achtergrond. We hoorde al de eerste aapjes en nu tijdens het ontbijt (wat zo wordt geserveerd) zien we ze in de tuinen en bomen… om 9.00 uur komt onze gids/chauffeur ons ophalen en vertrekken wij richting Jinja! Hij zal de komende 3 weken met ons meereizen en leiden door dit prachtige groene Afrikaanse land!

9A275BD3-AF5F-442F-970A-59EC5FF539B8DD5544FA-A063-4A49-8415-85DA730E50458B45E64F-4C25-4D65-9733-4BF36EBD752A

1. Ma zwaan:
    11 juli 2023
    Wat een blij en enthousiast bericht,ik zie jullie in gedachten voor mij.
    Wachtend op de gids om de schepping in alle rust met veel natuurlijke geluiden van hopelijk verschillende grote en kleine beest(jes) van de aardbol te mogen gaan bewonderen.
    Groetjes van jullie moeder
  2. Laura:
    11 juli 2023
    Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben. Veel plezier de komende 3 dagen, kan niet wachten op de foto’s! 😍
  3. Pieter Zwaan:
    11 juli 2023
    Ben benieuwd naar reisverhaal van vandaag.Groetjes
  4. Opa en Oma:
    11 juli 2023
    Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen.
    Wensen jullie een mooie dag toe vandaag.
    😘 opa en oma
  5. Eef van de Weerd:
    11 juli 2023
    Ben blij dat jullie genieten en de reis voorspoedig was…Lieve groetjes,Eef
  6. Tante Joke:
    11 juli 2023
    Ontbijt ziet er aardig Hollands uit.
    Bijzonder om wakker te worden met aapjes geluiden.