Flight in the dark 🌜🌘

2 maart 2022 - Internationale luchthaven Hosea Kutako, Namibië

Na 9 uur en 45 minuten zijn wij zojuist aangekomen op het vliegveld van Windhoek, Namibië. We zijn vertrokken in het donker, hebben de gehele nacht gevlogen en de laatste 2 uur van de vlucht hebben wij het langzaam licht zien worden. Tijdens de vlucht hebben we een aantal uurtjes kunnen slapen, genoeg om vandaag de reis te starten. Bij aankomst kleurde het hele landschap groen (zie video’s). We gaan zo onze bagage ophalen en dan zullen we naar het 4x4 depot worden gebracht, waar wij onze 4x4 in ontvangst zullen nemen. Vanuit daar reizen we richting onze eerste verblijfplaats, niet al te ver van het vliegveld. Hier kunnen we de nodige inkopen doen in de supermarkt waarmee we de komende dagen in de afgelegen gebieden mee vooruit kunnen.

1. Aart (alias Beekie-1 😄) 😘:
    2 maart 2022
    Fijn dat jullie weer met beide benen op de grond staan. Geniet van de mooie reis. Heel veel plezier en ook af en toe een beetje spanning. Dit is wel wat anders dan op de A12 naar Den Haag rijden. 😘
  2. Miranda Beekhuizen:
    2 maart 2022
    Fijn dat jullie er zijn. Zorg voor genoeg water en dan starten met deze mooie reis.
  3. Ma zwaan:
    2 maart 2022
    Mooi ,de vlucht is goed verlopen,ben benieuwd naar de beelden.
  4. Tante Joke:
    2 maart 2022
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn.
    Wat een aparte auto is deze Toyota. Lijkt op een Nederlandse camper.
    Voor hoelang slaan jullie de boodschappen in?
    Heb geen idee wanneer jullie weer in de bewoonde wereld komen.
    Doe voorzichtig en hele fijne tijd.
    Vriendelijke groet tante Joke
  5. Steef en Mir:
    Hoi Tante Joke,

Wij hebben een Toyota Hillux waar een soort van camper op gebouwd is. Zojuist ook boodschappen gedaan voor 4-6 dagen. Moeten even goed plannen zodat we niet zonder water en voedsel komen te zitten.

Groetjes van ons!
  6. Tante Joke:
    2 maart 2022
    Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Wat een aparte Toyota. Lijkt op Nederlandse camper.
    Voor hoeveel dagen slaan jullie eten in?.
    Heb geen idee wanneer jullie weer in de bewoonde wereld komen.
    ANWB pasje hoop ik bij jullie.
    Fijne tijd en doe voorzichtig.
    Vriendelijke groet tante Joke
  7. Opa en Oma:
    2 maart 2022
    Fijn dat jullie zijn aangekomen.
    En nu gaan genieten.
    Groetjes van opa en oma
  8. Ma:
    2 maart 2022
    Wij sluiten ons aan bij alle bovenstaande wensen en goede ideeën .Veel geniet momenten in het zonnige zuiden🌞 👋 gr van pa & ma🥰