Het was GE-WEL-DIG!

28 juli 2023 - Kampala, Oeganda

Het zit erop… wij hebben bijna 3 weken mogen verblijven in dit prachtige land en het maakt zijn naam als ‘Parel van Afrika’ meer dan waar. Wat hebben wij mooie dingen gezien en gedaan, en dit alles nemen we als herinneringen mee naar huis. Gisteravond hebben wij nog een safari in het donker gedaan waarbij wij wederom de ‘gelukkigen’ waren want wij mochten een luipaard van dichtbij aanschouwen. Vanmorgen hebben wij nog iets bijzonders gedaan, namelijk een paardrijsafari, waarbij wij te paard de savanne op gingen en liepen tussen onder andere zebra’s op enkele meters. Wederom een onvergetelijke ervaring. Nu zijn wij de laatste dingen aan het inpakken en om 23.30 lokale tijd (dus bij jullie een uurtje eerder) vliegen wij terug naar Brussel (totale duur 8 uur en 15 minuten). In de loop van morgenochtend bevinden wij ons weer in Ede en omstreken.

Tot snel! Liefs van ons!

1. Eef van de Weerd:
    28 juli 2023
    Lieve Stefan en Mirjam,dankjewel voor alle prachtige verhalen en foto’s.
    Superfijn dat we mee mochten genieten..
    Een veilige reis naar huis en lang nagenieten.
    Veel liefs, Eef
  2. Tante Joke:
    29 juli 2023
    Sluit me helemaal aan bij Eef, wat hebben we genoten en meegeleefd op afstand mat jullie.
    Hoop dat jullie veilig aan mogen komen in jullie eigen huis.
    We hopen elkaar weer gauw te zien.
  3. Tante Joke:
    29 juli 2023
    Sluit me helemaal aan bij Eef.
    Hoop dat jullie veilig in jullie huis aan mogen komen. Wie weet zien we elkaar weer gauw.
  4. Pieter Zwaan:
    29 juli 2023
    Goede reis en veilige thuiskomst!!